Bestellen en verzenden bij Memberi cadeaus: eenvoudig en snel
Het bestellen en verzenden van je cadeaus bij Memberi proberen we zo eenvoudig en transparant mogelijk te houden.
Bestellen bij Memberi cadeaus
Het plaatsen van een bestelling bij Memberi gaat heel eenvoudig.
- Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelmandje
- Vul je adresgegevens in en eventueel een alternatief verzendadres
- Kies de manier waarop je wilt betalen en rond je betaling af
- Ter bevestiging ontvang je een e-mail van ons
- Wanneer je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met de track&trace informatie
Alles wat je bij ons besteld wordt in cadeaupapier verpakt en zorgvuldig ingepakt. Versturen we je cadeau naar een ander adres? Laat ons dan weten wat we op het begeleidende kaartje mogen zetten.
Wij houden van recyclen, dus het kan gebeuren dat je een “tweedehands” verzenddoos van ons ontvangt.
Verzenden van je bestelling: wat kost het
Bij Memberi cadeaus betaal je voor een zending binnen Nederland € 5,75. Bestel je voor meer dan € 30,00 dan betaal je geen verzendkosten. Voor zendingen naar België en Duitsland berekenen wij € 9,50. Kies je voor de verzenden naar een DHL punt dan betaal je € 4,50 verzendkosten. Het kan dan wel zijn dat je pakketje iets langer onderweg is.
Kom je je bestelling in onze cadeauwinkel in Zeist afhalen dan betaal je uiteraard geen verzendkosten. Ook het bezorgen in Zeist en omgeving is gratis. We laten je van te voren weten wanneer we bij je langskomen.
Levertijd van je cadeautje

Alle cadeautjes die je kunt bestellen zijn uit voorraad leverbaar. Voor al onze producten geldt dan ook: voor 14.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden. Afhalen of bezorgen in Zeist kan vaak nog sneller! Wij maken voor de verzending gebruik van de pakketdienst GLS. Wil je je pakket liever bij een pakketpunt (DHL) afgeleverd hebben, laat het ons dan weten. Je betaalt dan minder verzendkosten maar het kan wel zijn dat je pakketje langer onderweg is.
Afwijkende levertijden worden bij het product vermeld.
Is een cadeau niet op voorraad of heb je het snel nodig of meer nodig dan wij op voorraad hebben? Neem dan contact met ons op. We kunnen bijna alle producten binnen enkele dagen nabestellen en leveren.
Je bestelling wijzigen, annuleren of retourneren
Ben je iets vergeten bij je bestelling, of ben je toch van gedachten veranderd? Neem dan direct contact met ons op via 030-2059988 of WhatsApp 06-29819724. Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten dan kunnen we je bestelling nog wijzigen of annuleren. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je deze weigeren als de bezorger aan de deur is. De bezorger neemt het pakket dan kosteloos weer mee. Heb je je bestelling al aangenomen, bekijk dan onze retourpagina.
Mocht je na het lezen van deze pagina nog vragen hebben over het bestellen en verzenden van je cadeaus, neem dan contact met ons op.